15-12-2015 - Pic de Fontfreda
06-12-2015 - Parros
27-11-2015

Sortideta d'iniciació, amb poc desnivell, ideal després de nevades, ja que normalment la neu hi és escassa. I al bosc la neu de seguida s'encrosta.
És un itinerari bastant segur ja que transcorre el primer tram per la pista forestal fins al refu de Comes de Rubió i després per dins del bosc que ens portarà a la carena que arriba fins al cim de la Torreta de l'Orri. A l'olla de la dreta i de l'esquerra de la torreta molts cops s'hi veuen purgues i allaus de placa, s'acumula neu després de les ventades.
En aquest cas el cotxe el deixo al poble de Rubió, al costat de la carretera general. S'han d'arrossegar els esquís a l'esquena fins a arribar al costat del riu, on el camí s'ajunta amb la pista que ve del Port del Cantó.

Des d'allà seguint la pista forestal s'arriba al refugi de Comes de Rubió. Passat el refu segueixo el fons de vall amb tendència cap a l'esquerra i m'endinso dins del bosc. Continuo seguint el camí d'estiu, i quan ja només trepitjo nerets, trec pells i mitja volta.

Encara falta alguna nevadeta més!

Pujant per la pista

Refugi de Comes Rubió

Passat el refugi hi ha el trencall de la forestal a ma esquerra.

Pujant pel bosc cap a la Torreta de l'Orri

Molts nerets i poqueta neu!